SÅGMYRA HERE WE COME;

hästinformation;  Jag och alice red tsm igår, gick rikitig bra! min häst var perfekt. han lyssnade på allt. är så sjukt stolt över honom! synd bara att han tappa en sko igår ;( menmen hovis kommer iaf på måndag.

idag; skoldagen har vart okej. På musiken fick vi reda på (alltså jag,jenny,erika,jessica) att vi kanske kommer få vg, aa vi bortser från erika för hon har redan vg. Men oss andra! det känns super att få höra sånt. Sen spanskan hade jag pluggat till så det gick som en dans. eller ja förutom 2 meningar tror jag det var. So;n kan man ju bara glömma becouse i hate it! fick sluta tidigare för anette eftersom att jag snart ska åka till sågmyra med min man. Kommer hem imorgon. får se vad eftermiddagen/kvällen bjuds på idag. ha en bra början på helgen.

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

gör om designen nångång:P är helt svart, ser inte vad de står


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback