SJUK OCH ALLT;

Nån dag sen jag tog en blogg nu. Haha! nej men har inte haft tid och ingenting finns det att raportera om heller.

Igår fyllde min kära syster 14 år, så grattis till henne i efterskott. Sen firade jag och älskling ½ år igår. Hann med att fixa med min undebara häst och blev sparkad på smalbenet. Har blivit förklyld som jag aldra minnst ville skulle inträffa. Har dock inte kunnat sova på hela veckan så blir nog en tidig kväll idag.

Idag har jag vart opepp som fan. Skippade profilen för att jag inte mådde nå bra alls. Gick hem tog en powernap sen bar det av till stallet då jag genast vart lite piggare. Red en sväng runt hälla sen lekte jag och erika lite på banan. Sen har det inte hänt så mkt mer. Ska gå ner och dricka honungsvatten sen ska jag slå på en film.

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback