SKÖN KVÄLL MED JENKA;

har vart i stallet hela förmiddagen idag. Först en lång ridtur sen skulle rocky till tandläkarn. Han hade såå fina tänder tyckte tandläkaren dock lite tandsten .. inte så lite heller :o sen hem och träffa andreas , skönt efter allt igår. Myste med han ett tag sen hade jag så sjukt tråkigt så jag tog mig en springtur runt hönsan. Skönt som tusan. Har bara väldigt ont i bena och ryggen nu :(

Nu snart ska jag bege mig till min kära bästavän. Ska sova hos henne. Kanske kommer med nå kul bilder från kvällen sen, vi får se. Alla är på fest förutom vi. Jenka vettetusan vrf hon stanna hemma. Kanske för min skull(a)
yo fellas.

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jennifer

går fasiken inte att ha tråkigt med dig :D

Haha tack för hjälpen med barnvakten btw :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback