SPORTLOV!!!!111

Har hållt mig från datorn lite nu på lovet såhär. Det är redan fredag snart och jag har för det mesta bara tagit det lugnt. Har haft ont överallt så har inte kunnat göra så mkt. Mina handleder har gjort ont knäna och fötterna..  thats bad! Men har sportat lite iaf, har gått på kupolen utan att köpa nånting, spelat innebandy och tagit hand om min polliis, det är jobb vill jag lova. Spinga fram och tillbaka med tunga hinkar med flera liter vatten i, tömma skottkärran hålla sig kvar på häst ryggen osv.. det är tugnt att ha häst men samtidigt ´helt underbart! jaja

imorgon åker min kära syster till sälen och är borta tills på onsdag. Undra vad man ska hitta på? hm.. jaja det visar sig. Jag tänkte ta en tidig ridtur och leta efter rockys benskydd imorgon sen blir det en sväng till kupolen med mamma. Får se vad som händer på kvällen men nu ska jag nog sova, godnatt :)


lite bilder ;




Permalink ALLMÄNT Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: alice'a

ssmexig bild där uppe! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback