STACKARS OSS VILKEN TRÅKIG TEATER;

Som sagt åkte vi till Falun idag med klassen för att se på teater.  För det första fick jag och erika sitta framför ett par stinkande personer. Till och med så att våran lärare flyttade på sig. Usch började må illa, kändes som att jag skulle spy vilken sekund som hellst. Teater sög om jag ska vara ärlig. Den var ca 2 h lång och vi hade 20 min rast emellan det. Höll på att somna flera gånger. Skönt att komma hem iaf. Men å något vis så tkr jag om falun. Jag vet inte vrf , det är en skön stad på något vis.

När jag kom hem dammsög jag på rummet och käka lite mat. Kl: 18 ska jag och jennifer på tantgympa. Andreas sover hos mig inatt. Ska nog kolla på new moon ikväll. Har inte sätt den ännu. Tyckte första twilight filmen sög getpung så vi får väl se hur det blir med den här filmen.

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback