THIS SHIT NEVER STOP;

söndag och det är snöstorm, kan det bli värre?

igår var jag med mamma på hopptävling i hamre och hjälpte till. Snacka om hoppsugen jag blev. Hoppas på en hoppträning med alice till helgen kanske ? jaja vi får se. Vi kom hem till 12 då jag började städa och fixa mig till majas födelsedagskalas. Underbara släckten kom dock inte julia menmen vart ca 1 h prat med majaochfanny iaf:D
När dom åkt hem satt jag på en film men då ringer andreas så går väl ut till han. Är ute ett tag men det sög sen hem och käka. For hem till andreas, spela buz med hans pappa och sen dokumenter om 50 cent. Det var den lördagen det. Sjukt varmt var det igår också.

Idag har det var en seg dag. Vaknade 7 av att jag var täppt i näsan och kunde inte somna om. Låg i sängen till 11 , åt frukost och sen hallen och kolla vad som hände där. Snacka om söta ungar (a) andreas syster barn och kusin barn(säger man så?) Har bärt upp ett badkar från tvättstugan också, snacka om jobbigt .. nu är jag hemma och är sjukt trött. ska läsa eller kolla på film, står mellan det.

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback