FOLK SLUTAR ALDRIG FÖRVÅNA MIG;

Snacka om segt det är när man vridit fram klockan 1 h. Det mräker jag nu när det är tider jag måste gå upp.
iaf så har skoldagen gått skapligt fort. oseriösa hela dagen. Jessica och erika hade kul med min mat. Saltade min mat men jag märkte inget försen dom sa något, saltade mjölken med fast det skände jag bara på slutet. Kände för att ge tillbaka så jessica fick ut för det. Snodde hennes mössa och la den i handfatet med full sprut på kranen. HHAHA ÄGD!!!!!!!!!!!!!! lite kul på slutet av so:n faktiskt.
Erik; gud vad tiden går fort. (menade på att vi slutade nu)
Simon; jaa tiden går fort nu tills du blir gammal.
Alla;ASG!

fick sluta 3 , skönt de ist för 4. Är sjukt sugen på att springa men vet inte om det är så bra när jag har vart sjuk.Tar nog en powerwalk till andreas ist.

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback