BÄTTRE FREDAG ÄN FÖRVÄNTAT

Jag lyckas då aldrig få med kameran när jag behöver den som mest :o

hm trodde jag skulle få bleka tänderna idag men icke sa nicke. Jag ska tydligen få en skena med nå skit i som jag ska sova med i ca en vecka. Så dom fixa bara skenan idag och sen fick jag ny tid den 7 juni så hinner nog få skapligt fina tänder till avslutningen :-)

Efter skolan åkte jag,mamma& maja till kupolen för att köpa avslutningskläder och jag hittade en klänning och skor som tur var. Det tog hundra år innan jag hitta en klänning.. men nu har jag en iaf :D Har fått något fel på foten också så måste gå på tårna . Gör asont :( Ska lägga upp bild på kläderna sen :)

När jag kom hem trodde jag att jag skulle hinna sova men då såg jag att klockan redan var halv 6 så det var bara att ta cykeln ner till rocky eller ah cykeln braka sönder så fick gå :( Skönt med en liten ridtur vare iaf :D

Molly hörde av sig så har vart med henne och massa bra folk hela kvällen.Trodde det skulle bli en astråkig fredag men ist vart den hur bra som helst :D Nu ska jag knäppa på en film och sova. Snacka om att jag ska sova mkt imorron! godnatt

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback