BLOGGEN FÅR DUGA SÅ LÄNGE;

Gud vad mkt jag känner att jag sovit inatt.. verkligen. Min kära andreas har legat och hostat från 23 till halv 3.. känns bra så somna väl typ halv 3 när jag satt på p.s i love you. Så sjukt glad att jag hittat ett nytt sätt att somna på om jag inte kan sova. FILMERNA LÖSER ALLT!
Vi hade ju sovmorgon idag men såklart så vaknar man 7 iaf. Låg kvar i sängen till kvart i 8 sen upp och äta frulle. idag fick jag väck på andreas på engång! slängde in han i duschen sen iväg till skolan.
Spanska , engelska , hem studier på matten sen idrott. Vi har läxförhör i spanska tills imorgon.. tror ni inte att jag glömmer sakerna i skolan? jo men det är klart.. ska försöka plugga på det imorgon i skolan. Har börjat lite på matten också och det måste vara klart tills på måndag.
slutade 1 idag så gick hem och lämnade busskort till mikkan sen kom andreas till mig ett tag. Tog mina saker och drog till pappa. Jag och molly tog våra cyklar och cykla som tokar i trafiken. Vi är livsfarliga bara så ni vet :o Till sist kom vi till donken och satt oss där , fyfan vad härlig min brud är. tusen kärlekar till henne ♥ nu är man hemma och har precis tryckt i sig 3 våfflor. long time ago men gött vare.



Permalink ALLMÄNT Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

du vet att man inte ser din text va?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback