BOBBY'S ETT SKÄMT?

har ni testat bobby's shampo och balsam?  jag kan bara säga så här, det har jag och ärligt så suger det!
för det första blir det inge skum av shampot. Man måste ta en hel full hand för att det ska bli lite skum. Ska ett shampo inte skumma då är det inge shampo!
Sen balsamet måste man också ta en full hand för att det ska funka annars hjälper det inte ens. skit dyra stufs som inte ens fungerar. dyrt suger säger jag bara.! luktar fan piss också.
från och med nu ska jag hålla mig till icas egna !!!!! det är tilloch med bättre

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma

Ehm... BRA schampon ska INTE löddra! Lödder förstör håret. Då vet du.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback