DET MESTA LÖSER SIG ALLTID ÄVEN OM VÄGEN ÄR SVÅR DIT

Glömde skriva igår men hade ärligt fullt upp.

Började med att jag hörde av mig till molly klockan 11 och vi drog oss till hönsan och solade. Jag tog mitt första dopp också, det var kallt men ändå skönt. Vi gick hem 13 och då skjutsa pappa mig till andreas och vi satt och kolla på hockey men det sög ju eftersom dom losa.. Vi åkte in till stan klockan 18 och då gick jag hem och jenka kom till mig. jag fixa mig och åt mat sen drog vi ut. Vi gick enda till matsbo men sen skulle vi till basse. Snacka om att gå i onödan!!! Hos basse vare bra drag. Faktiskt ganska kul om man bortser lite skit. Sen blev det massa krångel hit och dit men tillslut åkte jag med andreas hem. tack alla vänner som alltid finns

Idag har vi mest legat i sängen och slöa men tillslut bakade vi bondkakor :D haha såå goda dom blev också! Hatar regn kan jag ju säga men men. nu ska jag ta och städa rummet.



Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback