FLY HIGH, FLY LOW

har inte haft tillgång till internet så bloggen bajsa sig.
Har iaf inte hänt så mkt. Har regant en hel del. Har blivit mkt filmtittande. Har även haft det äckligt kul men det har dock varit dåliga stunder med men allt har löst sig.
Igår var det toppen väder och det var marknad kunde det bli bättre?
träffade på jennifer så stannade och pratade med henne en sväng sen vandra jag runt med andreas och killarna. Klockan halv 3 drog jag hem och sen cykla jag ner till stallet och red barbacka i shorts med alice. Härligt härligt! När jag kom hem fick jag för mig att jag skulle ut och springa. Kom 2 km sen vart jag helt yr så gick rästen. Har lekt cykel mekaniker med, kedjan hoppar ju hela tiden så man får lov att bli tokig.. menmen är man bra så är man :D iaf så tog jag en dusch och bytte om sen möta andreas,linus&jey :D va med dom en stund sen ringer kim(andreas bror) och vill ha hjälp att bära upp möbler så vi åker ut till backa och hjälper han. Sen in t stan igen och titta på bio! Klockan halv 1 kom vi hem och då kolla vi på film sen somna vi vid 3 någon gång :)
Idag har det bara vart en tröttsam dag. Gått lite på marknaden och umgåtts med molly&erica :)
Har även staplat ved och hoppat lite studsmatta. hejdå!


jätte gulligt

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback