I FEEL AWSOME

Fysatan sicket väder det har vart idag. Ångrar starkt att jag inte tog på mig shorts men om det blir lika super väder imorgon som det var idag så blire helt klart shorts!

Jobbigt att gå upp imorse vare allt. Somsagt inget speciellt i skolan idag förutom att vi hade sista nationella i no och det gick sådär. Haha bästa idag måste ha vart när jag skulle skrämma erika då jag skrämmer fel människor. Oliver och sompa skulle säga till när hon kommer. då säger dom till när 2 andra kommer ist. fy vad jag skäms >< haha men har då fan inte skrattat så mkt på hela dagen :D:D:D
Efter skolan gick jag till rocky och det blev en långtur på 1h och 10 min upp på nibbleberget. Hur skönt som hellst. Lenas hund ska få valpisar om 2 veckor också. små dalmatinisar, längtar som tusan! 
Hon var så söt och kommentera att jag såg ut som en modell också :$ vissa människor är bara för snälla!
men nu ska jag höpp in i duscha och surare blir man för nu är TPB borta också verkar det som :(

men glada minen kommer tbx. imorron äre 8 månader med bästa sen på fredag ska jag bleka tänderna :D

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback