IMORGON , SNACKA OM ATT LÄNGTA!

hola

galet seg jag har vart idag + att man satt på sig jeans för att det sas att det skulle spöregna idag... aa sure! var fan stekande varmt , häll på att dö! Är skoltrött så orkar inte plugga nånting.. vet inte hur det kommer bli :-( it feels bad
Har varit på ganska cepe humör idag så har inte vart sur iaf, tummen upp för det! efter skolan drog jag hem och det sög men sen kom mamma hem så vi pratade lite om leksand. Ska prova gå där i en termin sen får jag se hur jag känner sen. Men sen prata vi om att jag kanske kan pendla en hel del ändå. jaja hoppas det fixar sig. Imorgon kommer det hända mkt. Först klockan tio i 9 ska jag och bleka mina fula tänder så nu jävlar ska jag få fint leende :D:D:D sen efter skolan ska jag till kupolen med mamma och maja. Ska köpa skor och en klänning. Hoppas på en bikini också eller om jag köper det i sthlm :)  nu ska jag dra mig till stallet , <3

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback