INGEN KAN ÄLSKA SOM VI IOHWIOH!

har inte bloggat sen lördag. Men det sket väl jag i så mkt jag orka!

i lördags så drog jag och andreas ut till hans sommarstuga. Vi tog det mest lugnt, kollade på film och så. Somnade dock klockan 5. Jag vaknade igen klockan 8 av att jag avr kissnödig sen vaknade andreas också så då kollade vi på film till 11 kanske eller iaf jag (a) Vi vaknade 10 och då åkte vi hem.

Söndagen gjorde vi inte så mkt. Andreas åkte iväg och cyklade med timo och jag låg och kollade på massa dåliga filmer -.- på eftermiddagen grilla vi och linus&sompa kom ett tag. Sen hände det väl inte mkt mer.

Måndag, en vanlig skoldag bara, ingenting speciellt. Efter skolan gick jag ner till rocky och fixa i stallet. Han hade damp och synd eftersom han hade behövs gå men jag hade inte tid. Gick hem och åt sen tog jag bussen till säter. Va med Andreas,Tobbe och sonny? tror han hette så :p Va svinkallt ute så jag och andreas vandra upp mot åsen klockan kvart i 10 då vi fick för oss att vi skulle sola. Anette skjutsa ner oss till solariumet och snacka om att det var skönt!!! Somnade halv 12.

Idag, fysatan vad trött jag har vart idag. Vaknade först av aatt jag hostade som en tok. nej inte förkylning men jag tror inte det vart något :D Har jobbat på som fan i skolan även fast mina ögon höll på att slockna.. men jaja. Nu väntar gymnastig med jennifer som vi inte har vart på, på kanske 2-3 veckor:o men nu har vi taggat om!  får se sen vad som händer efter det, hoppas på sängen!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback