INVECKLINGSSTÖRDA UTVANDRARE;

det är de jag säger.. det suger att blogga men men ska väl försöka en stund till. Nu har man ju ändå facebook man kan lägga upp bilder och sådär på och skriver lite vad man gör. men kanske får något ryck att blogga senare så skriver väl ibland iaf :)

Valborg vart skapligt bra iaf. Vi grilla först då jag iaf tyckte att det var askalas sen drog vi runt lite varstans. Mot slutet vart det kaos så jag och andreas drog hem. Var hemma hos han halv 12 kanske så det var ju inte direkt någpn sen kväll.

Idag eller något har det ju inte hänt så mkt ännu men vi ska iaf ha np i biologi idag och det kommer att gå tummen ner på hög nivå! efter det så slutar vi och då tar jag bussen ut till sjuklingen och umgås med han ett litet tag.

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback