JAG VILL HA DIG NU SOM JAG HADE DIG FÖRUT

m så skönt med fredag. Imorgon kan man iaf sova ut ordentligt! Är riktigt nöjd med skoldagen idag.
På musiken fick jag en stjärna och är nära VG, känns super bra! på So:n hade vi typ förhör. Om man klarade alla frågor som Erik frågade, fick vi G. och jag klarade alla han ställde :D mm jag som älskar samhällskunskap.
Spanskan gick lite sämre fast jobba på som fan sen till sist profilen som jag troligtvis kommer få träningsvärk efter imorgon. Fatta vad drygt det var :o hehe men jag och mikkan klara det galant ><

Har vart hos rocky en slinga. Drog ut en sväng och det går bara bättre och bättre med hackamore :D
Nu har jag precis duschat och funderar som tusan på vad man ska hitta på. Värka inte bli någe sätä men aja det fixar sig nog. ha en trevlig fredag :)

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback