NIKLAS & ÄLSKLING

Jag bloggade nog inget igår men fanns liksom inte någon tanke att ens göra det.

iaf så var det skola först och det gick kanoners trött som jag var. Följde med andreas hem men vi var inte där så länge. Åkte in till stan igen och han gick till niklas och jag till rocky. Jag och erika skritta en skapligvända på 1h :) sen hem och äta lite sen vidare till niklas. Där var andreas,Jey,Rebecca och Hannes :) vi gjorde inte så mkt men tillslut gick vi ner till lappens. Jag köpte godis först och dom åt glass. Jag vet inte , jag har tappat aptiten för glass. Mår bara illa när jag tänker på att ens äta glass :o Vi kom tillbaka till niklas 22 och då gick vi in och så satt vi uppe och prata till 1 kanske :)

Idag vakande vi halv 10 men har legat i sängen hela dagen. Skapligt skönt men bara för det är man helseg nu. Nu är jag hemma och har duschat. Ska gå och fixa håret lite tror jag och smörja in asniktet. Snart kommer andreas hit. Har tyvärr inga bilder eller så men ni klarar er ni nog :)

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback