OJ HUR KAN MAN VARA SÅ TRÖTT!?

oj idag var jag verkligen trött. Somnade på studierna. Sen efter det piggna jag väl till lite. Jag tycker att den här dagen har gått skapligt fort. Har flummat runt med emelie och jenny sen har jag mest legat och lyssnat på musik.

När jag kom hem från skolan så försökte jag mig på no men hade inge sudd så då gav jag upp. Sen efter det läste jag lite. Skulle kolla på film men ni kan ju gissa vad som hände. Jag somnade! sov i 2 h sen kom pappa in och sa att det var mat. Efter maten satt jag vid datorn bara som tur var skicka jenka sms om att gå ut och gå en sväng. Vi gick till backa och från backa till haggårn osv. gick förbi niklas och pratade med våra söta pojkar och nu är jag hemma. Ska lägga mig och läsa lite.


jenny och emelie

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback