ORIENTERING MED JENNY

Sov hos andreas inatt och jag var väldigt grinig imorse. Kan inte sova på nätterna :(
När jag kom till skolan gjorde jenny min dag i cafeterian. Spelade kort gjorde vi. Spelade sen mot andreas och jag vann alla 3 gånger sen ville erika visa att hon var bättre än mig och första gången hade hon bara tur och vann sen andra vem vann dårå!? ;) hehe, bara att inse ladies and gentlemans jag är BÄST!
Klockan 12 börja jag och jenny gå upp mot brunnsjöberget. vi var nog dom ända som var duktiga och motionera dit :) Fysatan va kul det var att orientera med jenny i skogen. Vi hittade nog ca 15 controls och efter det . snacka om slutkörd och pissblöt :o

Har också vart ner till rocky en sväng, jag hade planerat en lång konditions vända men fn då ska det börja åska och jag hatar åska!

nu har jag hunnit tränat att gå i mina skor och tryckt igenom en tjockare töjning, duschat och nu ska jag läsa lite sen kolla på dear john. godnatt

jag älskar dig andreas

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jenny

det var askul att orientera nu :D tack för den här dagen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback