SNACKA OM BÄST FREDAG!

Vart att åka med ut till andreas och det ångrar jag verkligen inte.
Först grilla vi. Jag,Anette,Andreas&Gurra. Gött som fan vare , lite kallt att sitta ute bara men med ett täcke omlindat runt sig så gick det skapligt bra :D Sen gick vi in och då kom pelle & jenka och va med oss ett litet tag. Skönt att få prata med min pingla igen, Så sjukt bra människa!♥ Dom åkte dock hem klockan tidigt :( menmen vi fortsatte att ha kul, jag gurra och andreas. asså shit har nte skrattat så mke på länge! Vi somnade gott klockan 2 och vaknade 10. Lite surt men aja. Nu snart drar jag och andreas ut till hans sommarstuga och sover kvar där. 

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback