SWING LIFE AWAY;

np i biologin gick oväntat bra.. iaf första delen. Vi behöver inte ens prata om andra, hahaahha! var det någon som fattade den andraa eller är det jag som är efterbliven? >< Slutade somsagt halv 1 och då hängde molly med mig till centrum och vänta på bussen. Vi pratade lite om sommaren och sådär. Tack för sällskapet hjärtat♥ När jag kom till andreas kollade vi på film och bara flumma. Jag drog till rocky klockan 3 och han gick ganska bra. kunde gått bättre. Vi har ju köpt hackamore till han så det är lite svårt att veta hur hårt man får ta i och så. Men jag kommer nog in i detdär snart :D

Nu ska jag ner och äta sen kommer andreas och jag hoppar in i duschen. pusshej!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback