2010-11-26

Blev inge mer inlägg igår pga att min söta pojkvän kom hit och överraskade mig :O

Hade ingen aning att han skulle komma, sen när jag kom ut från duschen satt han där i min säng.
idag har det varit en skön dag. Har skrivit klart mitt så kallade cv till praoen sen har jag och Elina gjort pepparkaksdeg :D
Det var nog det vi har fått gjort idag + ätit ;)
Direkt när vi slutat så gick jag ner till rocky i det iskalla vädret. Satt på mig dom tjockaste kläderna jag kunde hitta i stallet. Det visade sig vara 5- grader i stallet så det var bara att sätta på fläkten. Rocky ville inte komma in idag, han körde jaga med mig i hagen och det tyckte han var jätte kul... Fick tillslut fatt på han och det blev en lite mysig runda.
nu är jag något frussen så ska ta en dusch. Det är min och andreas fredag idag eftersom att jag åker till stockholm imorgon men han vill inte svara mig :o gissar att han är på gymmet.. aja men kanske skriver lite senare.

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback