FULLPROPPAT

Kunde verkligen inte sova inatt :(  hade ju min andreas som höll om mig men det gick iaf inte. Kan ju vara för att det är så stressigt med alla prov och läxor nu. Skolan har gått ovanligt snabbt idag även fast vi hade långdag. Jag,Elina & Rasmus kom fram till att vi inte har så mkt läxor iaf även fast det känns så. Menmen det är inte många dagar kvar nu. Känns som att värsta dagen kommer att komma imorgon för vi ska laga en hel maträtt själva! jag kommer stressa ihjäl mig..

Efter skolan klädde jag på mig som f*n och cyklade ner till Rocky. Han hade små sår överallt på sina ben men det blir väl så nu när det är halt och han har brodd. Jag red lite dressyr på banan och det gick skapligt även fast vi höll på att blåsa iväg.
Just nu ligger jag i min säng och ska väl fortsätta med min bokredovisning.. ORKAR INTE!
Så ska jag ringa till Andreas också. Blir nog en tidig kväll för mig, känner mig helt slut.

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback