FULLSPÄCKAD VECKA

svart till sandra: Ja jag tycker att det är skit kul + att man får väldigt många lediga dagar. Dock kan det vara mycket läxor och prov men så är det nog på alla linjer :o rekomenderar hr om man tycker om att laga mat och det är jätte trevliga lärare.

Godmorgon

Börjar 09.50 & har bara 4 lektioner, sooooft ;) 
Hoppas bara vi inte får några mer läxor för det är verkligen fullproppat den här veckan!
När jag slutat måste jag skynda mig ner till rocky sen så ska jag på gympa och pumpa mig lite ;)
Och efter den så måste jag hem och plugga... känns bra när man har gjort av med all energi och är dö trött. Men tror faktiskt att jag är ganska säker på hotell delen. Vi har hotell prov imorgon, wish me luck :) 

äh nu ska jag packa mina saker och börja fundera på att gå till skolan. see you soon.

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sandra

det låter faktiskt helt okej :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback