FYFAN FÖR DEN KALLA VINTERN!

Blev liksom inge mer inlägg igår. Fick besök och kunde inte slita mig från honom. 

Men idag så har jag iaf mått bättre, blev lite taggad av att vi bara hade 4 lektioner och slutade 14 ;)  Dock sov jag inte så bra inatt men det jämnar nog ut sig snart. Just nu snöar det för fulla muggar , usch vill ha sommar nu. Hoppas på att den här vintern inte är lika lång som förra året! Men jag ska gå ner och ta mig något och äta sen ska jag läsa lite i boken som ska vara utläst till nästa vecka.

Juste ska gymma med mikkiz när hon kommer hem ifrån skolan också :D hoppas hon sover hos mig meed!!!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback