GRATTIS PÅ FARS DAG!

Grattis pappa på farsdag! ♥


Jag och andreas har bara legat och slappat idag. Vi gick till gymmet för att gymma men vi kom ju inte in för kassan var stängd... skapligt irreterande! jaja det var väl bara att vandra hem. Jag hade laddat ner "streetdance" som vi la oss och kolla på och den rekomenderar jag stort.
Helt plötsligt ropar mamma att vi måste följa med till mormor för hon hade tydligen glömt bort att vi var bjudna på lunch hos henne :p  så det var väl bara att klä på sig och sen åka dit. Det var iaf jätte god mat och man kan ju snacka om att man blev mätt. När vi kom hem fortsatte vi kolla på filmen och så satt jag på bastun så vi basta ett tag.
För ett tag sen lämna andreas mig och nu ska jag väl plugga lite hotell och läsa i boken som ska vara utläst tills på onsdag som jag aldrig kommer hinna med :o
god natt på er!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sandra

är det en bra linje du går på ? (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback