HÄÄRLIG DAG OM INTE ANNAT

Kan ju inte annat än säga att denna dag har varit toppen!

En hel dag nere på HR med bara teori , hur intressant och skönt som helst. Sen har vi fikat brownis och kolasås , mums!

Slutade klockan 14.30, då gick jag ner till rocky och red en jätte mysig vända i det fina vintervädret. Kan ju säga att han fick jobba ganska ordentligt för idag var jag sträng, mohahaha ;)  
När jag kom hem hade åke köpt tårta så då smocka jag i mig en bit av den också. 
Om ett tag ska jag fara till sötnosen andreas, sover där inatt. Och imorgon väntar en städdag med mamma. 
ha det bra!

& en sliten bild på Linnéa :)

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback