HATAR FOLK SOM SNARKAR, DET BORDE FÖRBJUDAS!

Kul att jag kunde sova inatt.. Gick och la mig vid 21 och somnade inte försen 3. Så ja.. jag har sovit i 7 h inatt. Måste verkligen köpa öronproppar idag annars kommer jag ta livet av mig. Personen jag sover bredvid har ont i halsen och snarkar hur han än ligger! Tur att han höll om mig hela natten iaf <3

Undra vad jag ska hitta på för kul idag då. hm.. ska iaf städa undan på vårat rum. Råka slänga kudden på ett glas med vatten inatt så kanska ska ta reda på det :o  Sen ska jag ut i det underbara vädret, SOLEN SKINER! 

Skulle åka hem idag men vet inte om jag gör det. Känns så bra att bara komma bort från allt som varit.

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback