HELT SLUUUUUUUUUUT

Orkade verkligen inte blogga igår när jag kom hem. Det var kaos på tåget och ja när vi kom hem så sprang jag bara upp och lämna mina saker sen följde jag med ut till backa. 

Firade Nettan och åt veckans godaste mat. Åt så jag höll på att stupa! så sjukt gott var det. Efter det så tog vi det lugnt , gick över till kim och kollade på hans fågel Iris, kollade på idol och hade det mysigt. Vi somnade runt 1 kanske och vaknade 11? Har varit helt slut idag så har inte gjort nånting i princip. Åkte in till stan och red en sväng. 

Ska nog träffa mikkan ett tag snart också. Ska bara fixa mig :)  

och vet ni vad snart kommer min systemkamera :D:D:D:D

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback