HOME MAKEOVER

hejsan hoppsan.

Åkte ner till stallet och gjorde stallet först för pappa var så seg.. Jag red lite dressyr och rocky var ganska stel och ville inte hjälpa till någonstans. Efter ett tag så blev han jätte mjuk och jag glömde alldeles bort tiden ;)  men han var verkligen jätte duktig idag min lilla skrutt. Var i stallet i 3 h sen blev jag så hungrig så jag skynda mig hem och proppa i mig 5 våfflor! Har börjar ändra lite på mitt rum men nu får det räcka för idag. Lyckades tappa lampan i golvet så det bara blev små bitar av allt :( min fina röda lampa.  menmen ska ändå åka och fixa lite nytt och sådär till rummet så får väl köpa mig en ny lampa. Tror jag ska kö på ett lila rum ett tag nu :) 

Hörs seeenare , pussen!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback