I VÄNTAN PÅ TIDEN

Vilken svordom använder du mest? hm jag vet inte , tycker att jag svär mest hela tiden
Äger du en iPod? nix
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? just nu är det 19.00 annars så är det ju helg nu
Hur många resväskor äger du? -
Använder du flip-flops? på sommaren så sliter jag på inter sport floppisarna 
Var köper du dina matvaror ifrån? det är olika
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? ta bilder är kul men att vara med på bild är kuligare :D
Vilken var den senaste filmen du såg? yes man eller vad den heter
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? helt klart med en vän
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? hemlis *blink*
Har någon någonsin kallat dig lat? ja fast nu var det ett tag sen
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? ne
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? har ingen CD
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? -
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? hm inte vad jag kan komma på, jag glömmer alltid bort hemlisar :(
När var senast någon stötte på dig? igår ? ;)

Vad åt du till middag senast? spaghetti och köttfärssås
Använder du huvtröjor? ja
Kan du vissla? ja
Vem var den senaste som ringde dig? andreas
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? inte så insatt i karuseller men berg o dalbanor isf
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? jadå det finns alltid nån :)
Vilket riktnummer befinner du dig i? 0225
Tittade du på tecknat när du var liten? japp hela dan varje da
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? centrumgallerian om det räknas ? :p
Hur många syskon har du? 1 hel & 2 lådsas
Är du blyg inför det motsatta könet? nej 
Vilken film kan du alla replikerna till? kunde f.o.u men nu vet jag inte 
Äger du några band t-shirts? nej
När flög du senast? oj det var nog 4 år sen kanske :o
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 2
Läser du för skojs skull? ja , läsa är så mysigt
Pratar du några andra språk? engelska & lite spanska
Diskar du din egen disk? ja det gör jag men vi har diskmaskin ;)
Har du gråtit offentligt? ja
Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop
Försöker du alltid lära dig nya saker? nej
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? ja jag skulle vilja pierca mig på 2 ställen och göra en tatuering.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? nej så behöver det inte vara
Kan du kasta macka? ja
Har du någonsin varit på Jamaica? Nej
Vad har du med dig in på bion? sällskap och en stor popcorn
Vem var din favoritlärare och varför? hm vet inte men nu är det lärarna nere på HR :D
Har du dejtat någon av en annan religion? Nej 
Vad har du för väder? SLASK
Har du en blogg? seru väl
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? alla HR lektioner
Gillar du att flyga? jadå, lite långtråkigt bara
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? humor
När sov du senast på golvet? minns inte, det var ett tag sen iaf
Vilken är din favoritdrink? margarita tror jag :)
Gillar du din boende-situation? hm nee skulle vilja flytta till sthlm
Vilken är din mammas hemstad? folkärna
Din pappas hemstad? hedemora
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 5 iaf men om jag ska må som bäst så är det 9
Är dina dagar fullbokade och stressiga? i veckorna är det lite så ja.
Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? nej
Vilken är din favoritfrukt? banan
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? jag har börjat kolla lite nu när jag och mikkiz börjat på gymmet :p
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 16
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? lite kanske
Tror du på liv på andra planeter? aa.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg? andreas tror jag
Tror du att Gud är man eller kvinna? EN MAN :D
Vad var det senaste du åt? tårta
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? både & :)
Hur valde dina föräldrar ditt namn? min gammel mormor heter Linnéa 
Gillar du senap? nej usch
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? försök tänka posetivt, allt kommer ordna sig!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja det är min högsta dröm!
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? -
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej
Tycker du om att krama folk? ja det är så mysigt!
Skulle du säga att du är trendig? haha dono
Äger du en digitalkamera? Inte just nu men snart en Nikon D3000 :D
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Charlotte Kalla
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? ja, faktiskt.
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? minns inte
Tycker du att du är attraktiv? haha ah jätte
Vad är du allergisk mot? ingenting
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? ne
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? vet inte
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? -

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback