JAG ÄLSKAR DIG

Sötnosen kom till mig igår!

Vi gick ner och handla godis direkt när han kom. När vi kom hem satt vi på bastun och gick ner och tittade på tv ett tag men vi orkade inte titta så länge så vi gick upp och basta. Jag basta kanske i 15 min sen orkade inte jag nå mer. Andreas satt kvar hur länge som helst men till slut tvinga jag ut han men bara för det så somnar han när vi skulle mysa och kolla på film , suck! haha, jaja jag somna nästan direkt jag med. 

Det var min lördag det och nu är det söndag och jag ska bara slappa hela dagen. Ska hinna plugga och flytta ner till pappa också men det tar vi senare.

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback