JAG DRÖMMER FORTFARANDE ATT SLÅ DIG SÅ JÄVLA HÅRT

Att du vimlar runt i mitt huvud då & då stör mig så otroligt. Att folk som har gjort fel och inte kan inse det , stör mig så otroligt... Hur svårt kan det vara att säga förlåt? ett ynka litet förlåt!  ju längre tiden går ju mer hatad blir du & ju mer vill jag bara slå ihjäl dig , att spotta i ditt fula feta ansikte!!! nej fyfan för äckliga falska fläskpaddor!

jaja men ska lugna ner mig nu.. vänta ska bara räkna till 10.

Hej, ursäkta att jag inte skrev igår men hade fullt upp. 
Direkt efter skolan så gick jag ner till rocky och direkt när jag kom hem från rocky så åkte jag till andreas och när jag är med andreas vill jag umågs med han och inte sitta vid dator :)
Kan ju berätta att provet gick bra igår iaf och sen hände det inte så mkt mer än att fystestet var jäkligt kul. 

Och idag fick jag lov att åka buss till skolan.. suck! men fick iaf sova med världens finaste. 
Hade fys på idrotten idag med och jag klarade några chins , stolt ;) hihi
men nu ska jag slå en pling till andreas sen ska jag gå till min älskade farmor och farfar.
HÖÖÖÖÖRS!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback