LITE SMÅPRAT

Nu har jag kollat runt på 2671267 sko hemsidor men inte fan finns det några snygga skor, BLIR FAN TOKIG!

Hittar man ett par snygga kostar dom typ 800 och uppåt och det tänker jag inte betala för ett par vanliga klackisar.
1 timme kvar tills filmen börjar.. vad ska jag göra på den timmen?
Imorgon är det skola igen och då måste jag ta hem massa böcker för att plugga. Vi har bla.
dataprov-som jag inte tänker plugga till
ord prov-som jag definitivt måste plugga till
& eng läxa-som ska vara inlämnat tills på fredag som jag måste göra :) 

Fast jag tror veckan kommer gå fort för sen på lördag eftermiddag åker min familj ner till stockholm för att kolla på globen horse show :D

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback