PRAKTISKT PROV

Är helt slut och inge annat!

Hade praktiskt prov nere på Hr idag och det gick bättre än förväntat. Jag har varit så stressad över detdär men det var väl igentligen ingenting att stressa upp sig för. Vi fick iaf 3 timmar på oss att göra förrätt och varmrätt. Till förätt gjorde vi mozzarella sallad och till varmrätt blev det hasselbackspotatis,fläskfilé,champinjonsås & stekta julienne grönsaker.
Jag blev riktigt nöjd över mitt arbete om jag ska vara ärlig (a)
Efter skolan mötte jag upp Molly så gick vi hem till henne och prata om allt och ingenting sen fick vi nå ryck så vi gick upp på stan och solade i 17 min. Jag höll på att somna! Nu lucktar jag sådär äckligt som man gör efter att man solat så jag måste verkligen duscha. Men just nu är det viktigast att få skolarbetet avklarat. ha en bra kväll!
Jag hade tagit kort på min förätt också men min mobil har fuckat ur tydligen så det går inte att ladda över bilderna -.-

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback