SÅ GALET SKOJ!

Åh gud jag har haft det så kul i globen. Skulle kunna sitta där och kolla på alla fina hästar hur länge som helst!

Kan ju iaf säga att den 20 åriga kamelen är min favorit från gårkvällens nummer. Hur tusan kan man lära en kamel göra skänkelvikningar eller byta galopp :o  helt galet!
Det är skapligt skönt att vara hemma nu också men jag älskar verkligen stockholm. Om jag hade råd skulle jag nog åka ner dit varje helg. Men ska snart ner igen , blir nog efter jul med andreas och shoppa i massor!
Här ska ni få lite bilder, men eftersom att den kameran jag har lånat av molly suger (sorry molly) så blir det inga bra bilder :(  jag bara längtar tills min systemis kommer!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: molly

hhahaha du det är lugnt, varför tror du jag blev så glad över att pappa lagade min röda? ;)

Postat av: alice

ganska svårt att fota där inne också pågrund av alla olika slags ljus och rörelserna! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback