SEG, SEGARE, SENGÅNGARE

Usch dryg dag i skolan.. Har verkligen känt mig hängig idag. Tur att jag har mina pärlor till klasskamrater!
Slutade 16.15, då var det bara att vandra hem , slänga i sig något att äta sedan cykla till rocky. Drog på mig dom tjockaste kläderna jag kunde hitta. & fyfan vad mörk det blir nu, jag som är så sjukt mörkrädd. Fick lov att ta pannlampan ner till den läskiga hagen men när jag väl hittade på min sötnos så blev det genast tryggare! 

Jag skulle ha gått på gympan men jag har ingen ork för det. Håller liksom på att somna nu och klockan är halv 20. 
Jaja ska slänga mig in i duschen nu.

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback