SKÖN KVÄLL I SÄTÄ

Igår kväll tog jag bussen till säter för att umgås med andreas och co. 
Det var trevligt med lite nytt folk men jag var dock inte på så bra humör för att det var så grymt tråkigt och jag hade så sjukt ont i huvudet :(  menmen jag ska inte klaga det var ganska okej ändå :) 

Jag, andreas & tobbe åkte hem halv 2 tror jag och jag somna nästan på direkten. 
Imorse vaknade jag halv 10 av att nettan kom inrusandes och skrek FRUKOST! haha, änt hon underbar ;) 
Klädde på oss och åkte hem till hedemora och käka frulle + ett mysigt bad med söten.

Nu har jag kommit hem och jag hade tänkt att ta tag i pluggandet lite.
skriver later, heejs! :)

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback