SNACKA OM HELT SLUTKÖRD

Lyckades ställa klockan 00.07 ist för 07.00 igår. Hur tusan lyckas man med det? xd

Så jag vaknade då och tänkte: fan det kan inte vara morgon än och jag vart helt förvirrad. haha. jaja ställde om klockan och sen somna jag om på engång.
Har varit en ganska lugn dag i skolan idag med massa skratt med Elina & Rasmus! haha Rasmus har varit hel flummig :p
Trodde inte det skulle bli någon läxa denna vecka men första dagen så får vi en matte läxa som jag inte fattade mkt av..
Och datalektionen var för en gång skull ganska rolig!
Efter skolan tog jag sällis med Elina en bit och jag trodde ärligt att jag skulle frysa ihjäl! det är 15 - nu , hur ska det då bli ner det blir typ 30 ? :O ojoj nöjer mig med en siffra om det ska vara minus.
Mamma fick äran att följa med till stallet. Ville faktiskt inte cykla idag, då skulle jag verkligen dö! hehe.
Det gick skapligt snabbt och vi var klara halv 7 och då var det bara att skynda sig hem och byta om sen springa och hämta maja och gå till gympan. Det gick verkligen super idag! känner redan hur träningsvärken kryper fram :)
Nej nu ska jag inte babbla nå mer, ska se om andreas har lust att ringa och säga godnatt. Så godnatt på er !

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback