2010-11-20

Det var verkligen skit kul igår och jag ska praoa på dalasalen :D
Jag fick först skära fläskfilé vilket tog typ 1 timme att göra. Sen började vi lägga upp på tallrikar. Tiden bara rann iväg för helt plötsligt så skulle vi åka hem. Kom hem klockan 22.30 kanske :) var inte hemma ett långt tag, gick ut till andreas & co på engång. Var väl ganska skoj ;) synd att det var så kallt bara. Jag & andreas gick hem klockan 00 och så somna vi nästan direkt. 

Imorse ringde klockan 07.00 , skulle hjälpa mamma med att släppa ut hästarna. Det gick fort och när jag kom hem somna jag direkt och sov till 11.30. Jag har försökt läsa i min bok och jag kan ju säga att det är mer än 100 sidor kvar -.- måste bli klar tills måndag!

Jag och andreas gick även och gymma i 1½ timme. Var super skönt men bandet var upptaget nästan hela tiden så jag kunde inte köra det jag ville men det blev nog bra tillslut iaf.
Nu är vi hemma hos andreas och har nyss ätit någon as god gryta :o Andreas är ute och meckar med moppen så jag ska väl läsa i min roliga bok...

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback