VI HÖR IHOP DU & JAG...

... från första gången jag såg dig så visste jag att det skulle bli du & jag. Det var liksom som om någonting drog ihop oss som någon slags dragningskraft. Alla dom stunder vi har haft  kommer jag alltid minnas. Hur kul vi har & har haft tillsammans. Vi har gråtit floder , vi har skrattat så vi stupat, vi har gjort allt tsm. Ingen är som dig & jag skulle ärligt inte kunna tänka mig ett liv utan dig. Ingen Linnéa utan Andreas, Ingen Andreas utan Linnéa. Det vet vi båda mkt väl för vi har försökt leva våra liv utan varandra men det fungerar inte! Vi har gått igenom motgångar, vi har gjort bort oss så förfärligt men nu är vi snart har allting lagt sig på plats. Du kommer alltid finnas i mig andreas, du lever i mig och jag kommer aldrig bli så kär i någon som jag är i dig!  

Jag älskar dig

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback