WHEN I TELL THE WORLD YOUR MINE

Nu har jag äntligen lite tid till att blogga. 

Cyklade somsagt ner till rocky och jag höll på att glida omkull :o pinsamt om jag hade gjort det för det var alldeles vid övergångsstället. Jag blev iaf pissblöt och bara för det så blev jag grinig. Hoppas det inte är sådant piss väder imorgon för imorgon ska jag rida också. jaja när jag kom hem packa jag lite saker till pappa och sen så kom mamma upp med kläder som jag skulle pröva till servering. Allting passa fast ska köpa en ny skjorta. Har även gymnastikat och det gick bara bra :)  och imorgon väntar fyspasset på idrotten :D:D:D  Men hörrni vet ni vad nu ska jag slå en pling till andreas sen ska jag plugga lite mer hotell för imorgon är det ju prov!  så godnatt

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback