WIHO SNART ÄR DET HELG

Mikkiz kom aldrig och sov hos mig igår :(  tur att man har en till nattkompis ;) 

Skulle ta bussen till backa i sista minuten, tror ni inte att jag missar den också! Men då säger jag tur att jag har andreas och anette som kommer och hämtar mig när jag gått halvvägs :D Var jätte trött igår och det tror jag andreas också var för vi somnade nog samtidigt <3
Imorse ville jag inte gå upp men jag tvinga upp mig tillslut. Skolan är riktigt kul nu när man ligger så bra till överallt! Känns så bra när man presterar såhär :D  Hade bip test på idrotten och kan ju säga att jag hade bättre kondition än vad jag väntat mig, hihi.
Jag har nyss kommit hem ifrån min söta ponny så ska slänga mig i duschen. Imorgon är det sista skoldagen men jag antar att den kommer gå fort. WIHO SNART ÄR DET HELG :D:D:D

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback