ÄR HEMMA EN SVÄNG NU!

Imorse ville jag verkligen inte kliva ur den varma sköna sängen och sen har man andreas omlindad runt sig. 

Men gick upp efter att klockan ringt 2 ggr. Gjorde mig lite te och satt mig vid datorn. Skolan har väl gått som vanligt. Det är bara det att jag trodde det skulle bli en lugn vecka sen när man kommer till tisdagen så har man massor med läxor!
Snart kommer nog erika och hämtar mig så ska vi ta våra hästar ut på en tur i skogen. Blir nog skönt i det kalla höstvädret :)  Sen ska jag bara hem och packa saker och åka till andreas. ha en bra dag!
jag saknar min bestis <3

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: michaela

min plutteskrutt,jag saknar dej med,bestiiiis (L)

lavio,never forget it!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback