BE STRONG , HOLD ON

Nu ska jag börja blogga lite smått igen.. jag får börja vänja mig med den dåliga magkänslan. be strong,hold on!
Kan ju börja med att berätta lite om vad jag gjorde igår.


Började med skola.. Idag hade jag bestämt mig att jävlar anaman att jag skulle dit. Det var nog det bästa jag kunde göra för jag skrattade verkligen hela dagen och jag är så glad att jag har mina bästa vänner <3
När vi slutade tog jag cykeln ner till rocky och red en liten sväng och det tyckte han nog var riktigt skönt. 
Jag cyklade hem och duschade och fixade iordning mig och så gick jag till fiket där rasmus och elina var. Dom fikade och jag kollade på pga min mage :(  Vi satt och pratade ett tag sen lyfte vi på rövarna och vandra neråt. Vi lämna min dator och så gick vi till donken och rasmus åkte hem. Jag och elina gick uppåt igen och så träffar vi på Julia & Saara som vi står och pratar med ett tag. Det klingar till i min mobil där molly har skrivit att det var fest så jag skynda mig dit men när jag kommer dit så blev det inget iaf :(  Jag som var så taggad , jaja! Fick låna en kamera av molly så länge tills jag beställer min Nikon D3100 :)  Jag pratade med jey och bestämde mig för att gå dit och det ångrar jag ju inte kan jag lova. För honom kan man verklgen lita på upp till 100% . Han finns liksom i alla lägen när man behöver han och det är så skönt nu när mikkan har åkt till sin älskade i karlstad. Linus kom också efter ett tag så vi satt och skratta och körde "vad skulle du välja mellan" haha så jävla sjuka xd haha men kul hade jag den kvällen iaf , tack mina underbara vänner <3

Ikväll ska jag på Julias 18 års fest och det ska bli spännande och se hur det kommer bli ;) 
Har ju en kamera nu så kommer ta lite outfit bilder senare i eftermiddag. 

Puss och kram , ta hand om er och dom ni älskar!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback