BRA DAG

Fick lite sovmorgon imorse. Var helt död när jag skulle gå upp, vela ligga kvar i min säng ♥ 
klädde på mig och gick till skolan. Har varit nere på HR hela dagen idag och det har vart mkt flumm och skoj med mina kära klasskamerater ;)  Först ibörjan var det lite grinigt och stressigt men efter ett tag kom vi ikapp. 
Idag lagade vi kyckling marengo, kycklingklubbor, chokladmousse, havreflarn och citrussallad.  Jag blev dock mycket besviken på chokladmoussen, den smakade inte alls bra :(  När vi skulle sluta satt jag,elina och jesper och sjöng you raise me up och ni kan ju tänka er hur det lät, mkt gräsligt XD. Vi slutade strax före 15 och då cyklade jag till min bebisponny på direkten. Han var bäst idag! sååå stolt över min ponnyplutt! en riktig dressyrponny ♥

Efter rocky beställde jag och maja pizza och mikkiz kom. Vi hade det trevligt och prata på, min saknade vän! Hon åkte dock hem vid 21 men hoppas på en dag tillsammans imorgon också :D

Nu är jag så trött så jag vet inte vad. Kan bara tänka hur skönt det är och ligga och sova. Ska nog gå och lägga mig snart.. Ska bara kolla vilken som åker ut från idol. godnatt
saknar boferillen och emfelisen :(

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback