BROWN EYED GIRL

nu var det ca 2 dagar sen jag bloggade men har inte känt att jag har haft tid att blogga. Har haft mkt läxor + ett prov denna vecka. och det har väl inte hänt så mkt förutom det gammla vanliga , lite plugg,rocky och andreas.

Inatt sov jag hemma. Var på stallmöte igår och dom babbla på hur länge som hälst men tillslut hade dom prata klart. Karin bjöd på soppa , mums! När jag skulle cykla hem var det kolsvart, usch jag var så mörkrädd. Cyklade allt vad jag hade och sen kom jag på mig själv att jag höll på att krama sönder hela handtaget, så spänd var jag.. hehe. När jag kom hem gjorde jag en läxa och kolla på tv.

Ska väl snart gå till skolan. Idag ska det lagas mat, kul!! sen i eftermiddag efter skolan ska jag och erika rida sen ska jag leka med mikkan! wiowio. hejs puss

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback