ETT OCH 2 HEJA PÅ

God morgon, sovit gott? JAA

Mina drömmar är inte annat än sjuka.. Igår drömde jag om traktorer och idag om en björn. HAHAHA
Jag ska snart gå till skolan och ha en ganska slapp dag på HR kan jag gissa bortsätt från förrätten och disken. 
Efter skolan följer jag med andreas till hans sommarstuga. Han ska mecka med moppen sin och jag ska väl kanske gå på en promenad eller springa, kanske hjälpa anette. Det blir nog bra. Imorgon ska jag på kalas hos min syster dotter thea som fyller 2 år kanske? hehe har inte så bra koll (a)  men ska gå nu , hejdå!
en bild på Thesen (Thea) när hon var liten flicka

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback