GRATTIS JULIA !

godmorgon, nu har jag vaknat ... kul att man kan sova nå längre.

Gårkvällen vart riktigt lyckad. Vi åt mat och efterrätt. Sedan spelade vi något frågesportspel som faktiskt var jäkligt kul. Vårat lag vann såklart ;)  Klockan 22 gick jag in mot stan. Skulle egentligen ha träffat lite folk men jag var så frussen så när jag kom hem la mig undertäcket bara. Nu är det bara att tagga om till nästa helg för då är det halloween !!! :D

Idag ska jag plugga... suck! har ju 2 prov nästa vecka -.- det sög ju skapligt! jaja sen ska jag packa , rida och så får jag hoppas på att jag hinner med på julias födelsedagskalas eftersom bruden fyller 18 idag :D hehehe! 

Fåt hoppas att hon kanske kan skicka lite bilder från igår för jag tog dock inga :(

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback